söndag 8 maj 2011

A place in the sun

I morse gick jag upp och åt frukost på balkongen, sedan tog jag med mig gympadojjorna och åkte iväg hem till mamma. Vi tog med oss lillebror och gick ut och gick på en morgonpromenad i solen. I en hel timme var vi ute och promenerade. Vi gick till Vilsta och gick tipspromenaden bland annat.

Sedan åkte vi ut till kolonilotten och fikade och slöade i varsin solstol. Dessvärre råkade jag somna där i solen så jag brände mig lite på armarna och i ansiktet. Det svider inte så mycket längre, just nu kliar det så jag blir tokig dock. Är nog dags att köpa hem lite solskyddsfaktor och After sun-lotion.

Åkte hem till mamma sen och åt lite mat, slötittade lite på tv och sedan hjälpte hon mig färga utväxten. Känns riktigt skönt att ha det gjort!

Nyss har jag och min andra hälft varit i affären och köpt Coca cola, popcorn och choklad. Strax ska vi titta på någon film. Vad det blir för film vet jag inte ännu.

Sammanfattningsvis har detta varit en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar