lördag 12 januari 2013

Min lördag

Min lördag började med att jag tog en ordentlig sovmorgon. Var riktigt längesedan jag sov tills jag vaknade av mig själv, och utan att ställa klockan. När jag väl gick upp ställde jag mig i köket och bakade lite scones, och dukade fram frukost. Jag älskar när både jag och Emil är lediga tillsammans och kan äta långfrukost och prata om trevliga saker.

Annars har vi varit och tittat på ett hus idag. Det var finare i verkligheten än på bilderna. Men är i behov av lite fix, dock inget jag tyckte var sådär superavancerat. Lite nya tapeter här och där, kanske nya golv och lite målning här och där.

Annars har vi städat bort julen idag och slappat i soffan och tittat på filmer, ätit mat och druckit Trocadero.

Sammanfattningsvis, en skön och lugn lördag. Nu ska jag krypa ned i sängen och läsa om modet på 20-talet. Fick ju så fina böcker när jag fyllde år. Så himla intressanta att läsa! I morgon blir det kanske att gå promenad med min kära mor.

Natti alla fina! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar