fredag 13 november 2015

Bonjour Pompadour!

Det har hänt en massa skoj sedan jag skrev här senast. Är ni kvar? Vad har hänt sedan sist då? Jag har gift mig, firat 30 års-kalas, åkt på bröllopsresa och startat eget företag. Jojo minsann! Nu är jag egen företagare, och jag har aldrig någonsin förut känt denna märkliga känsla av att vara peppad till tusen samtidigt som jag är totalt livrädd, haha! Det är tur att peppen tar över mestadels. Känns så otroligt spännande hur det kommer utvecklas. Hoppas på det bästa i alla fall!

Ni får jättegärna gilla min sida på Facebook. Bonjour Pompadour heter jag där. Och såklart har jag ett Instagram-konto också, som inte är jättesuperaktivt för stunden, men som är tänkt att uppdateras ofta när jag kommit igång mer. @bonjourpompadour heter jag där. Såklart kommer det en hemsida också, men den är inte färdig än.

Så, vill ni blir fina i håret eller få lite rosiga kinder så hör gärna av er och boka en tid.

Skepp O'hoj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar