söndag 22 maj 2011

Bloggtorka

Jag har varit hemskt dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden. Dels har jag inte haft så mycket att berätta (har ju inte pysslat någonting nästan) och dels har jag jobbat. Jag har visserligen pysslat lite på jobbet med skyltning och sånt. Det är ganska kul. Jag gillar att få vara kreativ.

Idag har jag i alla fall varit på konfirmation. Det var trevligt. Igår var jag och min andra hälft på bio och såg Pirates of the Caribbean i 3D. Det var första gången jag såg en film i 3D, och jag måste tyvärr säga att det inte rikrigt var my cup of tea. Filmen var bra, men jag kunde inte riktigt koncentrera mig på den fullt ut som jag hade velat göra. Eftersom jag var tvungen att ha dubbla brillor på mig (glasögon + 3D-brillor) så åkte 3D-brillorna ned på näsan hela tiden så jag var tvungen att hålla i dem hela filmen. Gjorde jag inte det så tryckte dem på mina glasögon så att plupparna som sitter på näsan tryckte in i huden så jag fick skavsår. Sen blev jag lite yr och fick ont i huvudet. Var tvungen att ta av mig dem några gånger under filmens gång. Så 3D blir det nog inte mer för min del. Vad tycker ni om 3D-filmer? Är det bara nån poppis grej nu, eller tror ni det kommer fortsätta vara poppis i framtiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar