lördag 28 maj 2011

På pricken!

Igår, när jag var ute gick en sväng på stan under lunchen, gick jag in på Monki och kikade lite. Hittade en jättefin kjol som jag kände att jag var tvungen att prova. Hittade dock bara en i min storlek. Den satt perfa och var hur bekväm som helst. Mörkblå med små vita prickar och knappar framtill. Jag kände ett sånt ha-begär så jag gick och hängde undan den till efter jobbet. Den kommer nog användas flitigt i sommar :)

Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här, men den senaste tiden har jag mest jobbat om dagarna och när jag kommit hem har jag inte haft ork att skriva något, eller haft något särskilt att skriva om. För jag gissar att det inte är någon som är intresserad av att veta vad jag åt till frukost eller lunch? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar