tisdag 10 januari 2012

It's oh so quiet

Jag har varit hemskt dålig på att uppdatera. Kan berätta att jag har fyllt år. Förra veckan närmare bestämt. Så nu är jag 27 år. (Det känns helt okej, men lite ovant att skriva.) Jag hade en jättetrevlig födelsedag med trevligt besök och fina presenter. Jag fick bl.a. en röd kappa, en klänning, en fin top, parfym, presentkort hos Daisy Dapper, en fin ljuslykta och så fick jag frukost på sängen och sång på morgonen av herrn min. Han hade ritat en så himla söt sak till mig, ett självporträtt där han håller en bricka med frukost och en vas med en ros i och en fin text. Jag blev rörd när jag fick den, för jag tyckte det var så himla fint gjort.

Jag har även hittat min drömbrudklänning. Önskar att jag kunde visa den här, men jag vågar nog inte det. Ni vet, det där om otur om ens (ev.) husband to be skulle se den. Men den är underbar och helt fantastisk! Nu väntar jag bara på ett frieri, tycker nog det börjar bli dags snart, haha!

Alldeles nyss skickade jag ett mail inför en himla rolig grej. Får se hur det går med den saken, men det skulle vara så himla roligt om det skulle bli av.

Jag bjuder på två bilder från idag (med en kamerablixt som gör mig blekare än vad jag redan är). Dagens frisyr (som inte syns så bra) är två liggande pin-curls på varje sida, resten lockat och utsläppt.

Hoppas att ni har det bra!


1 kommentar:

  1. Du är så himla snygg! :) Kul att din födelsedag blv så lyckad! Har du några tips för någon som också ska fylla 27? ;)

    SvaraRadera