torsdag 30 januari 2014

I'm in love with a skåp

Jag har blivit kär i ett vitrinskåp - på Ikea av alla ställen också. Brukar vara lite smått allergisk mot saker från Ikea annars. Ibland kan dom komma ut med någon kollektion som man tokgillar, men för det mesta tycker jag att sakerna är lite småtrista faktiskt.

Men det här vitrinskåpet (Fabrikör) skulle passa så fint in i mitt kök. Kan inte riktigt bestämma om jag gillar det gröna eller beiga bäst. Måste ta en tur till Ikea tror jag snart. Och på tal om det, deras nya limited edition-kollektion Bråkig är ju hur fin som helst! Måste bara ha kopparna!


 


2 kommentarer:

  1. Det beigea va hur fint som helst! Med rätt färger omkring kan det gröna säkert passa också!

    SvaraRadera
  2. Hej Liza!
    Jag heter Hanna och kommer med en liten förfrågan till dig! Det är så att jag arrangerar tillsammans med två andra tjejer Uppsala Vintagefestival som kommer hållas 29 - 30 mars 2014. Kort och gott letar vi just nu efter en vintagefrisör till festivalen och jag kom över din blogg och tyckte att du passade in på det vi behöver! Det skulle innebära att du kommer styla de som arbetar där och även modellerna som kommer medverka i en modevisning som kommer hållas.
    Tycker du det här låter intressant så är det bara att höra av sig till retroarmen@gmail.com så kan jag berätta lite mer om själva festivalen! :)

    SvaraRadera