torsdag 10 november 2011

"I'm not trying to tell you anything you didn't know when you woke up today"

Här sitter jag och lyssnar på Depeche Mode och designskissar på en kjol jag tänkt sy. Fick upp en bild i huvudet i natt, när jag försökte somna.

Idag har jag varit hemma hos mamma och hjälpt henne att klippa topparna lite. Eller ja, det slutade väl med att jag klippte bort sådär 4-5 cm, för det var ganska slitet. Sedan lockade jag det lite slarvigt med plattången och stylade lite. Hon skulle nämligen bort på middag med sina väninnor.

Jag fick en kopp kaffe och lite äppelpaj också. Det var himla gott! Jag har blivit himla förtjust att ha kanel och/eller kardemumma i kaffet numer. Tycker det är så gott!

Igår (Onsdag) ockuperade jag badrummet med saxen i hösta hugg, och med näsan intryck mot spegeln. Är ju så himla närsynt, haha. Bestämde mig helt enkelt för att klippa en sk. Bettie-lugg. Jag skulle nog aldrig vågat det, om det inte vore för att jag redan hade lugg. Men nu såhär i efterhand så är jag ganska nöjd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar