söndag 30 september 2012

Nu är den här!

I slutet av augusti var jag i Stockholm för att plåtas till ett modereportage till Min Boudoir #4. "Klä dig Psychobilly" var temat och jag, och två andra modeller, fotades i Electric Tattoos lokaler på Södermalm. Det var lite i sista minuten som jag fick detta jätteroliga erbjudande, och såklart tackade jag ja!

Nu har tidningen äntligen släppts, och igår när jag och min käre sambo var i huvudstaden för att besöka bland annat Burleskloppisen (där jag för övrigt fyndade en söt blus för inga pengar alls) och Vintagemässan (där jag hittade världens finaste vintageklänning, som tyvärr var alldeles för dyr för min lilla plånbok), fick jag äntligen tag på ett nummer av tidningen ^^

Hade en jättetrevlig dag igår och åt jättegod mat på en mysig restaurang i Gamla Stan.  Idag har jag dock träningsvärk i benen, gick nog flera mil igår kändes det som.

1 kommentar: