måndag 22 augusti 2011

Don't you step on my blue suede shoes

Tog en sväng till Tuna Park idag. Jag kom hem med ett par blå klackar i mocka (fuskmocka visserligen). Jag tog ett varv i butikerna och funderade på saken. (Jag brukar göra så när jag vill vara säker på om jag ska köpa en grej eller inte. Kan jag inte sluta tänka på dem, ja då är det ett bra köp. Tänker jag inte på dem alls, ja då var det inget viktigt.) Men nu kunde jag ju inte sluta tänka på de där underbart kornblå klackarna, så jag gick tillbaka och köpte dem! Köpte ett par svarta boots med klack, nu till hösten. Gillar dem för att de passar till både kjol/klänning och byxor. Bild på dem kommer kanske senare...

Imorgon kanske jag tar en promenad ned på stan. Jag behöver verkligen köpa mig en ny garderob. Har inte köpt kläder på evigheter. Alla mina pengar har mest gått till heminredning (vilket är så himla kul) den senaste tiden. Men nu är det kläder som prioriteras denna månad! Och så kanske en hårklippning och/eller hårfärgning.

Men visst är de fina, mina Blue Suede Shoes?


2 kommentarer: