lördag 13 augusti 2011

Loppisfynd

Idag blev jag sugen att åka på loppis. Tycker det är så kul, för ibland kan man hitta riktigt fina saker till väldigt bra priser. Mamma ville följa med, så vi gjorde en liten sväng. Det var väldigt mycket saker där idag, mot vad det brukar vara, när jag varit där med Emil.

Både jag och mamma fyndade idag! Mamma fyndade en fin ljusstake i smide och whiskyglas, och jag fyndade en såndär söt gammaldags skål på fot, som jag varit ute efter. 20:- fick jag ge för den. Den har ett sött körsbärsmönster, vilket jag gillar. Jag gillar ju körsbär. Hittade också ett par svarta snygga pumps med höga klackar, köpte dem inte för den ena skon glappade lite... Lite synd, med tanke på att de bara kostade 30:-

Nu ska jag strax göra mig iordning, för om några timmar ska vi iväg på kalas hos min kusin som fyller år. Det ska bli trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar