tisdag 23 augusti 2011

Moi x 2

Idag såg jag ut såhär. Håret hade jag precis tvättat och inte haft några stylingprodukter i, förutom hårmousse och lite saltvattenspray. Lät det vila lite idag från hårspray (slut), tupering och locktänger. Och det kändes verkligen ovant att ha det så rakt och platt. Tycker det ser så tråkigt ut då... Och på tal om det, är det inte lite lustigt det där? När man har spikrakt hår, som jag, så vill man oftast ha lockar och volym. Men när man har lockigt/vågigt hår med volym, så vill man ha spikrakt?  Nåväl, nu ska jag sova. Natti natti!


3 kommentarer:

  1. Känns så kul att bara jag har kommenterat din blogg hittills men jag bara älskar den ! :)

    Jag kan inte heller ha platt och ofluffigt hår, det måste vara lite tuperat :p

    SvaraRadera
  2. Elin: Det är jätteroligt att du kommenterar, och roligt att du gillar min blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den också :)

    SvaraRadera