lördag 8 november 2014

He used to be my warrior these days, covering in glory.

Tog sovmorgon imorse. Låg kvar under täcket sådär en timme efter jag vaknat och bara var. Jag älskar när jag kan vakna och inte behöva skynda mig upp.

Men upp gick jag ju efter ett tag. Har städat hela lägenheten. Skurat hela köket. Plockat, inrett, ändrat, ändrat tillbaka. Haha. Ja, sånt som jag är expert på. Sedan blev jag så hungrig så jag åt ett utav det godaste jag vet numer; grekisk yoghurt, hallon och lite honung för att få lite sötma. Så himla gudomligt gott, alltså! Har ni inte ätit det så testa. Mhm!

Nä, nu ska jag slänga på mig någon form av kläder och kanske sminka på mig en bas, ögonbryn och lite rouge, för ikväll är vi bortbjudna på middag hos svärisarna. Vi ska äta lasagne. Älskar!

Vad gör ni idag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar