torsdag 6 november 2014

Men om du tittar upp på himlen till vänster om månen där. Jag befinner mig någonstans där ungefär...

Det har varit hemskt tyst här i bloggen på ett tag. Jag har varit lite tveksam till om jag tycker det är kul att blogga längre. Men jag har kommit fram till att jag nog ska ge det en chans trots allt. Är ni kvar?

Just nu går mina dagar åt att gå i skolan. Det är mycket make up nu. Jag tycker det är kul i skolan! Men jag tycker det här med make up är lite pilligt faktiskt. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att hårstyling är så himla mycket lättare. Men jag kanske blir bra på det där med make up någon dag. Just nu övar jag så mycket jag kan, med det smink jag faktiskt äger. Måste skaffa lite mer make up-verktyg och lite sånt.

Annars pysslar jag med mitt eget och syr och sånt trevligt. Börjar äntligen få lite ordning i vårt hobbyrum här hemma. Såhär ser min halva av rummet ut. Den andra halvan har herrn i huset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar