fredag 8 april 2011

Fredagsutflykt

Åkte en sväng till Åsby idag med mamma och lillebror. Först åkte vi förbi IKEA eftersom de har flyttrea, men det måte vara den snabbaste utflykt dit någonsin. Vi gick inte ens ut ur bilen utan vände och åkte till Åsby istället. Det var en lång kö utanför, och ingen av oss hade lust att stå i kö för att ta sig in i ett varuhus.

Väl på Åsby hittade jag en jättefin ljuslykta man kan ha lite fina stenar/sand i och ett blockljus, men man kan även ha den till annat om man vill. Jag ska nog ha den i köket. Sedan åt vi en lätt lunch. Jag åt godaste räksmörgåsen. Medan vi satt där och fikade, ringde min mobil. Det var en mycket glad pojkvän som ringde och hade en mycket trevlig nyhet att berätta. Han hade varit på ett möte idag som visade sig gå mycket bra. Jag är så glad för hans skull!

Ikväll blir det nog att fira lite lätt. Är just nu hemma hos mor min. Vi ska äta lite middag här och sånt. Men nu blir det kaffe och glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar