torsdag 28 april 2011

Mysigt på balkongen

Idag har vi varit iväg och handlat nya balkongmöbler och dynor till stolarna. Vi åkte runt lite först och tittade vad de olika butikerna hade att erbjuda. Vi kom hem med detta sk. Caféset i natur. Fanns även i vitt och svart, men eftersom vi senare ska köpa trätrallar att lägga på golvet, tyckte vi att den färgen matchade bäst.

Köpte även dessa otroligt söta och somriga stolsdynor i blommigt på ena sidan och randigt på den andra. Kan man variera lite hur man känner. 

Det var himla svårt att fota hela balkongen så man ser helheten, men jag lyckades få med lite av de fina blommorna jag planterade i balkonglådorna häromdagen. Fick dem av Emils mamma som tack för att jag hjälpte henne med håret och bakade.

Imorgon ska jag och mamma ha en mor-dotterdag och åka till IKEA. Då ska jag köpa min fina bricka och kanske en fin ljuslykta att hänga ute på balkongen.

Nu ska cykla iväg till mamma en sväng.

Ha en trevlig dag!



2 kommentarer:

  1. Vad fiiint! :) Vi har liknande möbler till balkongen men Mymlan har bitit sönder dem :(

    SvaraRadera