torsdag 21 april 2011

Tea for Two

Igår var jag, mamma och lillebror ute och letade efter en 50-årspresent till svärfar som fyllde år i tisdags, men som vi ska fira på lördag. Vi hittade en finfin present! Men jag hittade även sötaste porslinet, som det dessutom var 20% rabatt på. Jag misstänker att serien är utgående, vilket är lite synd för det var himla fint.

Det fanns två tekoppar med tillhörande fat kvar (av alla te- och kaffegods), blev även förälskad i det finaste uppläggningsfatet i samma serie. Jag fick i alla fall dessa två tekoppar av mamma. Tack snälla! Om uppläggningsfatet finns kvar på Måndag, ska jag köpa det.

Invigde kopparna imorse till frukosten som vi åt ute på balkongen. Så härligt att kunna sitta där ute nu!



2 kommentarer:

  1. Hoppas du bjuder på en kopp te i den fina koppen vid något tillfälle?!

    SvaraRadera
  2. Javisst, bara du avslöjar ditt sanna jag! :P

    SvaraRadera