onsdag 27 juli 2011

Chokladbollsbakning

I kväll blev jag sugen på att baka något gott. Och eftersom jag är en sucker för choklad, så valde jag att baka chokladbollar. Det går jättesnabbt och enkelt att göra, och ingredienserna brukar man ju oftast ha hemma. Sedan kan man ju välja det där man vill rulla dem i. Personligen tycker jag att kokos är godast (herrn min är av en helt annan åsikt, då han föredrar pärlsocker på). Idag blandade jag kokos och rosa karamellströssel. Tyckte det blev fint med vit/rosa chokladbollar. Eller vad säger ni? 

Vad gillar ni för slags chokladbollar? Ska det vara kokos, pärlsocker eller strössel? Tell me!



3 kommentarer:

  1. Trevlig blogg. Och jättefina bilder! :D

    SvaraRadera
  2. Måste säga att jag håller med din man där. Helt klart pärlsocker :)

    SvaraRadera
  3. Wow de ser helt underbara ut!

    SvaraRadera