lördag 23 juli 2011

Driving with my Darling

Idag tog jag och herrn en liten lördagsutflykt och åkte till Norrköping. Vi gick i lite butiker, gick på promenad och kollade in stan. Vilken vacker stad det är, många fina hus och byggnader. Sedan fikade vi på ett mysigt ställe innan vi åkte hem igen. Jag fick med mig en fin kökshandduk från H&M Home med Cupcakes på. Sedan hittade jag en fin glasburk med lock på. 

Mamma hade bakat bullar idag, så när vi kom hem åkte jag över en snabbis och fikade på nybakade bullar och ett glas mjölk. Det var gott, fick med mig några bullar hem också. Herrn min hade gjort jättegod mat när jag kom hem.

Nu ikväll har vi druckit smultroncider, ätit popcorn och tittat på From Paris With Love, och nu ska jag alldeles strax sova. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar