onsdag 27 juli 2011

Drömmen om en Kitchen Aid

Åh, jag vill så hemskt gärna ha en Kitchen Aid köksmaskin. Har varit sugen på en sådan ett bra tag, men det är inte förrän nu, när jag äntligen vet vilken färg jag vill ha, som jag verkligen känner att jag vill ha en på riktigt! Jag tycker att den turkosa (mint) är så underbar (även den rosa, men jag tror inte att min kära man skulle uppskatta en rosa köksmaskin) och skulle inte ha något emot att ha den i mitt kök. Synd att min ekonomi inte riktigt tillåter att köpa en sådan nu... Jag får helt enkelt spara :)

Annars köpte vi en ny stekpanna igår från mitt jobb. Har nog aldrig köpt en så dyr panna förr. Den förra stekpannan, som numer ligger begravd i soptunnan, fick vi i inflyttningspresent för sisådär 4 år sedan från IKEA. Denna gången blev det en Tefal.

Men en Kitchen Aid... Jag får väl helt enkelt drömma lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar