söndag 17 augusti 2014

And sunday always comes too late.

I dag har vädret varit väldigt grått och regnigt. Kände att jag ville hitta på något när jag vaknade, men när vi väl kom iväg kände jag att jag nog hellre ville ligga i soffan och inte röra mig i onödan. Har känt mig extremt trött hela dagen. Vi köpte pizza och sen åkte vi hem och la oss i soffan och tittade på film istället. 

Sen fick jag för mig att måla läpparna med ögonskugga. Så jag tog en smaragdgrön metallicskugga och målade på. Sedan avancerade jag lite med svart och ja, resultatet ser ni nedan. Skulle aldrig gå ut sådär. Men det är kul att leka lite med färger ibland. Även om det var coolare när de var gröna.

Blev så pepp nu på kvällen också. Jag och Emil pratade lite om mitt företag jag ska starta. Pratar nästan alltid om det numer. Stackars honom. Han öron måste blöda om mitt babbel om det i tid och otid. Men han är också väldigt bra på att komma med idéer och uppmuntran. Vi pratade i alla fall om det nu i kväll, och hur jag på bästa sätt skulle kunna komma igång. Och vi kom fram till en sak som jag faktiskt tror kommer bli hur bra som helst i min affärsidé. Så om saker och ting går som jag tänkt nu, kommer jag bli en erfarenhet rikare nu i höst. Berättar mer sen när jag vet mer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar