onsdag 20 augusti 2014

Hårnålar och ögonskugga.

Nu när det varit sådant trist, grått och regnigt väder har jag lekt med hårnålar, ögonskuggor och allt vad det heter. Och det bästa utav allt är att det inte ens behöver bli snyggt. Bara någonting att sysselsätta sig med. Och att få släppa loss kreativiteten lite.

Igår satte jag upp någon slags frisyr med hjälp av en jäkla massa hårnålar. I slutet av dagen hade jag så öm hårbotten att jag fick huvudvärk, haha! Gjorde en lila sotning till det.

Idag gjorde jag någonting som resulterade i en halvsminkning. Egentligen skulle jag bara sminka mig som vanligt. Men sen fick jag för mig att leka med eyeliner. Resultatet ser ni nedan. Kanske hade jag sett ut såhär om jag levt på 60-talet? Kanske. Kanske.

Vad har ni gjort när det regnat?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar