torsdag 21 augusti 2014

Rosettväskan.

Jag glömde ju berätta att jag fick hem en ny väska igår, som jag fyndat på eBay! Den är helt fantastiskt fin och i perfekt storlek. Har behövt en ny väska sedan min favoritväska gick sönder och jag varit tvungen att använda en tygväska som handväska. Tygväskor är praktiska på sitt sätt, men kanske inte sådär supereleganta. 

Men så surfade jag in på eBay, (där man kan hitta det mesta) och så hittade jag den bara! Det som gjorde att jag föll lite extra för den, var ju rosetten. Så himla fin. Och att den har både ett handtag och en avtagbar axelrem. Att den är svart (fast den fanns även i rött och orange) och i lite större modell gör att den inte känns för söt. För puttinuttig. Utan ändå ganska elegant. Som jag gillar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar